Vind jouw vastgoed stage binnen de vastgoedsector

Blader door en solliciteer op openstaande vastgoed stages

Ben jij in staat om elke dag hulp, advies en informatie te bieden aan onze ruim 400 reisbureaus? Wil je ervaring opdoen bij een toonaangevende reisorganisatie? Dan hebben wij jouw droomstage!



Solliciteer
Zet in favorieten

E-mail deze vacature
Delen via Whatsapp
Stagiair Retailondersteuning in Hoofddorp


Solliciteer

Wat ga je doen?

Samen met het Retailteam beantwoord je elke dag hulpvragen van onze collega’s in de reisbureaus. Je lost issues op en helpt je collega’s om informatie te verzamelen, analyseren en verwerken in aantrekkelijke presentaties. Ook bezoek je regelmatig een reisbureau en neem je deel aan brainstormsessies.

Waarom voor ons kiezen?


REDEN 1
Begeleiding door enthousiaste collegas
Jij bent snel een volwaardig onderdeel van het team!

REDEN 2
Een wereld aan werkervaring
Je doet ervaring op bij dé toonaangevende reisorganisatie van Nederland!

REDEN 3
Kans op een vaste baan
Volop kansen op een wereldcarrière bij de D-rt Groep!

Wie zoeken we?

Jij:

  • bent een tweede- of derdejaarsstudent van een HBO-opleiding in de richting van Retail-, Office- of Facilitymanagement
  • vindt het leuk om te organiseren en te regelen in de breedste zin van het woord
  • zit vol enthousiasme, creativiteit en bezit sterke analytische vaardigheden
  • ziet snel verbanden tussen verschillende systemen en processen
  • bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling

Een dag als Stagiair Retailondersteuning

9.00 uur - Met een kop koffie in de hand open je jouw mailbox. Je gaat meteen aan de slag om de hulpvragen vanuit onze winkels te beantwoorden of issues op te lossen.

11.00 uur - De collega van vastgoed heeft diverse informatie nodig over een winkelpand.

Je haalt overal de gewenste informatie vandaan en verwerkt dit in een mooi overzicht.

12.30 uur - Lunchtijd!

13.00 uur - We zijn een bedrijf dat in beweging is. Dit betekent dat er steeds zaken geoptimaliseerd en gemuteerd dienen te worden en up-to-date moeten worden gehouden. Hier draag jij graag een steentje aan bij en je verwerkt dit alles in de diverse systemen.

15.00 uur - Tijd om de wekelijkse nieuwsbrief op te stellen waardoor al onze winkels op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen in productaanbod en de interne organisatie.

Je verzamelt alle informatie en verwerkt deze in een mooie lay-out.

15.30 uur - Je wordt gevraagd mee te denken in een brainstorm over verbeteringen in onze winkels en het Contactcenter in Breda.

16.30 uur - Volgende week ga je op winkelbezoek om te ervaren hoe het werken in een winkel is en je gaat een dagje meeluisteren aan de telefoon op het Contactcenter in Breda. Je maakt alvast telefonisch een afspraak en je stelt voor jezelf een lijstje op met vragen waar je benieuwd naar bent tijdens deze bezoeken.

17.00 uur - Is je to do-lijstje leeg? Welke zaken pak je morgen op?

17.30 uur - Tijd om naar huis te gaan na een afwisselende dag!

- Einde vastgoed vacature -